Facebook Twitter Instagram
    Ne spreglejte
    • Zakaj tvoji tekaški copati morda niso ustrezni?
    • 5 razlogov za e-poštni predal z lastno domeno
    • Zakaj in kako uporabljati kreatin?
    • Električno kolo za mestno kolesarjenje: zakaj se odločiti zanj?
    • Predstavitev zaposlitvenega portala: Zaposlitev.info
    • Diagnostika vozila: pregled stanja elektronskih sistemov
    • Vrste komarnikov: kateri komarnik izbrati?
    • Kaj pomeni osebni stečaj?
    Kazalo.si
    NEOSERV najcenejše domene
    • Domov
    • Avto-moto
    • Lepota in zdravje
    • Posel
    • Prosti čas
    • Računalništvo in internet
    • Skrb za dom
    Kazalo.si
    Email marketing

    Email marketing in socialna omrežja

    0
    By Primož Krenos on 28. 10. 2015 Računalništvo in internet

    Email marketing predstavlja del direct marketinga, pomeni pa, preprosto povedano, marketing s pošiljanjem novičk preko elektronske pošte. Email marketing pri nas uporablja že kar veliko podjetij, ki so ugotovila, da lahko na takšen način enostavno pridejo do potencialnih strank.

    Vsebino, s katero jih želijo seznaniti, jim enostavno posredujejo v njihov predal elektronske pošte, prejemniki pa se nad tem običajno niti malo ne razburjajo. Zakaj ne? Ker so se za tovrsten email marketing odločili sami, ko so pošiljatelju zaupali svoj elektronski naslov. Do razburjanja pa pride seveda takrat, kadar pošiljatelj izkazano zaupanje izkoristi za to, da pošilja email marketing prepogosto ali pa v njem ni nobene kakovostne vsebine, ki bi prejemnika dejansko zanimala.

    Email marketing in njegovo širjenje po družabnih omrežjih

    Vsakič, ko pošljete svojim strankam novičke oziroma email newsletter, je treba poskrbeti, da lahko povezave iz njega tudi enostavno delijo na socialnih omrežjih, s tem pa vam pomagajo pri nadaljnjem širjenju. Zakaj ne se bi vsebine, ki se zdijo vašim prejemnikom še posebej zanimive, nadalje širile povsem brezplačno?

    Kako email marketing povezati s socialnimi omrežji v praksi? Najbolje je, da se ikone za deljenje na posameznih socialnih omrežjih nahajajo že na vrhu newsletterja, lahko pa jih umestite tudi na njegovo dno, prav tako pa je treba vedno skrbeti, da so oblikovani jasni gumbi, ki prejemnike k dejanjem deljenja vodijo. Nikoli ne gre pozabiti na gumb, s katerim lahko »všečkajo« vašo socialno stran oziroma vam začnejo slediti, da bodo ta korak tudi zares storili, pa jim seveda lahko ponudite kakšen dodaten bonus (npr. posebno kodo za popust).

    Gumbi za deljenje
    Gumbi za deljenje na socialnih omrežjih.

    Da bi si zagotovili, da bodo prejemniki pošte vaš newsletter oziroma njegovo vsebino delili, pa mora biti ta seveda kakovostna. Poskrbite, da bodo v njem vedno vsebine, ki jih prepričajo – torej tako nove, posebne in zanimive, da si jih želijo razglasiti tudi svojim prijateljem.

    Katera družabna omrežja izbrati?

    Širjenje glasuKljub temu, da lahko v svoj email marketing umestite cel kup ikonic za razna socialna omrežja, je običajno kar nekoliko moteče, če jih izberemo preveč – še zlasti, če je veliko takšnih, ki jih večina uporabnikov ne prepozna. Velja se torej držati tistih, ki so za posamezno ciljno skupino najbolj razširjena oziroma se pri nas najpogosteje uporabljajo.

    Zelo priljubljeno je »pritrjevanje« slikovnih povezav na Pinterest, pri poslovnih uporabnikih je dober LinkedIn, za mlajšo populacijo Twitter in Instagram, praktično za vse pa pride v poštev socialno omrežje Facebook. Vaša izbira naj temelji na premisleku, kdo in kakšni so vaši kupci.

    Povežite email marketing s socialnimi omrežji in izkoristite še dodaten potencial, ki vam ga pošiljanje e-novic omogoča!

    Deli prispevek Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Primož Krenos

    Sem grafični oblikovalec, ki je veselje našel v izdelavi spletnih strani, pisanju vsebin, kreiranju oglasov in učenju programskih jezikov. S pripravo spletnih vsebin se profesionalno ukvarjam že 10 let. Če misliš, da ti lahko kakor koli pomagam, me kontaktiraj prek kontaktnega obrazca.

    Preberite tudi

    5 razlogov za e-poštni predal z lastno domeno

    11. 11. 2024

    3 nasveti pri izbiri izdelovalca spletne strani

    14. 2. 2020

    Kako uspeti v affiliate marketingu?

    19. 9. 2019

    Comments are closed.

    Najnovejši prispevki

    Zakaj tvoji tekaški copati morda niso ustrezni?

    9. 4. 2025

    5 razlogov za e-poštni predal z lastno domeno

    11. 11. 2024

    Zakaj in kako uporabljati kreatin?

    10. 7. 2024

    Električno kolo za mestno kolesarjenje: zakaj se odločiti zanj?

    29. 5. 2024

    Predstavitev zaposlitvenega portala: Zaposlitev.info

    20. 2. 2024
    Video meseca
    Kategorije prispevkov
    • Avto-moto
    • Lepota in zdravje
    • Posel
    • Prosti čas
    • Računalništvo in internet
    • Skrb za dom
    NEOSERV najcenejše domene
    Povezave

    Kazalo.si

    O portalu

    Kontaktni obrazec

    Pogoji uporabe

    Kategorije
    • Avto-moto
    • Lepota in zdravje
    • Posel
    • Prosti čas
    • Računalništvo in internet
    • Skrb za dom
    Dobrodošli!
    Lepo pozdravljeni na portalu spletnih vsebin!

    Če ste željni novega znanja, ste z obiskom Kazalo.si vsekakor zadeli v polno. Vesel bom, če boste moj spletni portal priporočili tudi svojim prijateljem.

    V primeru vprašanj mi lahko pošljete sporočilo. To naredite tako, da izpolnite kontaktni obrazec. Potrudil se bom in vam čim hitreje odpisal.
    Kazalo.si © 2025. Vse pravice pridržane.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.