Email marketing predstavlja del direct marketinga, pomeni pa, preprosto povedano, marketing s pošiljanjem novičk preko elektronske pošte. Email marketing pri nas uporablja že kar veliko podjetij, ki so ugotovila, da lahko na takšen način enostavno pridejo do potencialnih strank.
Vsebino, s katero jih želijo seznaniti, jim enostavno posredujejo v njihov predal elektronske pošte, prejemniki pa se nad tem običajno niti malo ne razburjajo. Zakaj ne? Ker so se za tovrsten email marketing odločili sami, ko so pošiljatelju zaupali svoj elektronski naslov. Do razburjanja pa pride seveda takrat, kadar pošiljatelj izkazano zaupanje izkoristi za to, da pošilja email marketing prepogosto ali pa v njem ni nobene kakovostne vsebine, ki bi prejemnika dejansko zanimala.
Email marketing in njegovo širjenje po družabnih omrežjih
Vsakič, ko pošljete svojim strankam novičke oziroma email newsletter, je treba poskrbeti, da lahko povezave iz njega tudi enostavno delijo na socialnih omrežjih, s tem pa vam pomagajo pri nadaljnjem širjenju. Zakaj ne se bi vsebine, ki se zdijo vašim prejemnikom še posebej zanimive, nadalje širile povsem brezplačno?
Kako email marketing povezati s socialnimi omrežji v praksi? Najbolje je, da se ikone za deljenje na posameznih socialnih omrežjih nahajajo že na vrhu newsletterja, lahko pa jih umestite tudi na njegovo dno, prav tako pa je treba vedno skrbeti, da so oblikovani jasni gumbi, ki prejemnike k dejanjem deljenja vodijo. Nikoli ne gre pozabiti na gumb, s katerim lahko »všečkajo« vašo socialno stran oziroma vam začnejo slediti, da bodo ta korak tudi zares storili, pa jim seveda lahko ponudite kakšen dodaten bonus (npr. posebno kodo za popust).
Da bi si zagotovili, da bodo prejemniki pošte vaš newsletter oziroma njegovo vsebino delili, pa mora biti ta seveda kakovostna. Poskrbite, da bodo v njem vedno vsebine, ki jih prepričajo – torej tako nove, posebne in zanimive, da si jih želijo razglasiti tudi svojim prijateljem.
Katera družabna omrežja izbrati?
Kljub temu, da lahko v svoj email marketing umestite cel kup ikonic za razna socialna omrežja, je običajno kar nekoliko moteče, če jih izberemo preveč – še zlasti, če je veliko takšnih, ki jih večina uporabnikov ne prepozna. Velja se torej držati tistih, ki so za posamezno ciljno skupino najbolj razširjena oziroma se pri nas najpogosteje uporabljajo.
Zelo priljubljeno je »pritrjevanje« slikovnih povezav na Pinterest, pri poslovnih uporabnikih je dober LinkedIn, za mlajšo populacijo Twitter in Instagram, praktično za vse pa pride v poštev socialno omrežje Facebook. Vaša izbira naj temelji na premisleku, kdo in kakšni so vaši kupci.
Povežite email marketing s socialnimi omrežji in izkoristite še dodaten potencial, ki vam ga pošiljanje e-novic omogoča!